De ganse tijd "biep biep" aan de kassa. Dit is de schuld van de streepjescodes op alle producten die je maar in een winkel kan vinden. Maar er zijn maar weinig barcodes die ook leuk en creatief zijn.
Je kan niet elke dag 's middags op restaurant gaan en daar een smakelijke mooie lunch bestellen. Soms moet je noodgedwongen aan je bureau blijven zitten en moet je tevreden zijn met een eenvoudig kant-en-klaar afhaalmenuutje. Toch kan het altijd nog iets minder smakelijk...