Link delen met vrienden

Klacht van een kerstboom
Het hele jaar sta ik heerlijk in het bos, niet in een standaard, gewoon lekker los. De hele familie gezellig om me heen, allemaal net als ik op één been. Maar dan komt december, fijn voor de mensen, wij bomen kunnen wel iets anders wensen. Mannen met bijlen nemen ons te pakken, staan doodleuk je hele familie om te hakken. Daarna liggen we op een  [...]
 
 

Volgens onze privacy policy worden uw gegevens niet bewaard noch gebruikt voor andere doeleinden.